درباره‌ی فرآوا - ویپ



فرآوا با ۵ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی نرم‌افزارهای سیستم تلفنی (VoIP) و برنامه‌نویسی‌های مرتبط با این نوع از سیستم‌ها، فعالیت خود را در حوزه‌ی IT از سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه شرکت‌های دانش بنیان فراداده رایانه سورنا آغاز کرده ‌است.

فرآوا با استخدام نیروهای متخصص، فنی و با ‌تجربه، به منظور ارائه‌ی خدمات وسیع در حوزه‌ی سیستم‌های تلفنی، خدمات گسترده‌ی ویپ که شامل دو سطح سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌باشد، این امکان را برای مشتریان و مخاطبان خود فرآهم آورده‌ است تا در راستای برآورده کردن نیاز مشتریان، خدمات تولید شده را برای آن‌ها سفارشی‌‌سازی کند و یا اینکه هرگونه درخواست فنی بر پایه‌ی نرم‌افزارهای تلفنی را طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نماید.

مزایای راه‌اندازی خدمات تلفنی برای یک سازمان از نظر فرآوا

بکارگیری خدمات ویپ در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف با هرگونه رویکرد و زمینه‌ی فعالیت، به شکل فزاینده‌ای در حال پیشرفت است؛ این خدمات به هر سازمانی کمک خواهد کرد تا مدیریت تماس‌های خود را به راحتی هرچه تمام‌تر انجام دهد و جهت بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و تضمین پیشرفت‌های آتی در حوزه‌ی فعالیت خود، برنامه‌ریزی کنند. خدمات VoIP نه‌تنها امکاناتی جهت سهولت برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت آنها را در اختیار هر سازمانی قرار می‌دهد، بلکه ضامن ایجاد وفاداری در مشتریان نیز خواهد بود. با ایجاد یک مرکز تماس در یک مجموعه، به‌وسیله‌ی سیستم ویپ، مشتریان حس خوشایندتری در برقراری ارتباط با آن سازمان/ مجموعه خواهند داشت، مشتریان دچار اتلاف وقت نخواهند شد و تماس‌ها به‌گونه‌ای هدفمند به بخش‌های موردنظر متصل می‌شوند. سازمان‌هایی که از خدمات ویپ بهره‌مند می‌شوند، با سرعت بالاتری به امور تلفنی مشتریان خود پاسخ می‌دهند.

چشم‌انداز فرآوا

فرآوا، همواره مشوق کسب‌وکارهای مختلف در ایجاد یک مرکز تماس یا هرگونه خدمت از طریق ویپ خواهد بود. برنامه‌نویسان فرآوا از ایده‌های جذاب و کاربردی در زمینه‌ی ویپ و انواع سیستم‌های تلفنی استقبال خواهند کرد. فرآوا در تلاش برای خدمات‌رسانی بهتر، با استفاده از نیروهای متخصص خود اعم از مشاوران، طراحان و برنامه‌نویسان، ایده‌های خلاقانه را به عرصه ظهور می‌رساند.

همانطور که می‌دانید، نرم‌افزار سیستم تلفنی ویپ دارای امکانات متعددی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به صورت متمرکز و یکپارچه از آنها بهره‌مند شوند. برخی از خدمات به صورت پایه بر روی این نرم‌افزار موجود نیست و در صورت نیاز مشتری به آن اضافه خواهد شد.

از جمله نرم‌افزارهایی که قابلیت تولید به دست متخصصان مجموعه‌ی فرآوا را دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع سیستم‌های نوبت‌‌دهی برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ...، مرکز تماس (Call Center)، سیستم تلفن گویای آنلاین یا دفتر کار مجازی، انواع ماژول‌های کاربردی که در سیستم ویپ وجود ندارد و توسط متخصصان فرآوا طراحی و برنامه‌نویسی شده است؛ نظیر دستیار تماس (نمایش اطلاعات تماس‌گیرنده)، ماژول امتیازدهی به نحوه‌ی پاسخ‌گویی کارشناسان یک مجموعه، ماژول ارسال پیامک از طریق سیستم ویپ و ماژول پخش منوی صوتی ویژه‌ی مشتریانVIP.

موارد فوق از جمله توانمندی‌های فرآوا می‌باشد که برای هر سازمان در هر ابعادی قابل‌ پیاده‌سازی است. چشم‌انداز فرآوا، در حقیقت، ارائه‌ی بروزترین خدمات تلفنی در داخل و خارج از ایران و همگام شدن با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد.

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به سایت فراداده می‌باشد