انواع خدمات فرآوا

فرآوا در راستای خدمات رسانی به کاربران سعی در ارائه‌ی به‌روزترین خدمات دارد.

فرآوا به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت دانش‌بنیان فراداده رایانه سورنا، با داشتن نیروهای متخصص در حوزه‌ی برنامه‌نویسی و شبکه، در زمینه‌ی تلفن گویا، با برعهده گرفتن تمامی مراحل انجام یک پروژه از ابتدا تا مرحله‌ی پشتیبانی، در خدمت‌ مشتریان محترم می‌باشد.

فرآوا در هر پروژه‌ی تلفن گویا، قبل از عقد هرگونه قرارداد قادر به برگزاری جلسات حضوری یا به صورت کنفرانس تلفنی و ارائه‌ی مشاوره و بهترین پیشنهادات در زمینه‌ی مدیریت تماس‌های یک سازمان خواهد بود. فرآوا، پس از مذاکره و عقد قرارداد، طراحی، توسعه و برنامه‌نویسی، نصب و راه‌اندازی سیستم تلفنی و مهم‌از همه، ارائه‌ی پشتیبانی از خدمات را در دستور کار خود دارد.

امید است با ارائه‌ی بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات در حوزه‌ی سیستم تلفنی، سهم کوچکی در پیشرفت و رونق سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌ها داشته باشیم.

از جمله خدمات فرآوا می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • مشاوره و فروش در زمینه‌ی سیستم‌های تلفنی
  • ارائه‌ی راه‌کارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متناسب با نیاز هر سازمان و شرکت
  • اجرا و پیاده‌سازی مرکز تماس، مرکز مشاوره و سیستم‌های نوبت‌دهی به صورت ساده و پیشرفته
  • طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مرتبط و کاربردی در زمینه‌ی تلفن گویا
  • طراحی و اجرای منوهای صوتی ساده و پیچیده، تلفن بانک و ...



    • در ادامه‌ی همین صفحه، برخی از محصولات قابل ارائه توسط فرآوا را مشاهده خواهید نمود.

فرآوا

(ویپ) تلفن‌ IP

تلفن‌های مبتنی بر شبکه (IP Phone) علاوه بر امکان برقراری تماس صوتی بر بستر شبکه، امکان ایجاد تماس تصویری، کنفرانس صوتی و تصویری و امکانات سیستم عامل اندروید، قابلیت داشتن چندین داخلی بر روی یک گوشی و ده‌ها کاربرد دیگر را نیز دارا می‌باشند.

گیت‌وی‌ ویپ

گیتوی، پل ارتباطی بین شبکه خطوط شهری و شبکه تلفنی مبتنی بر IP می‌باشد و در حقیقت دستگاهی است که ارتباطات صوتی میان خطوط شهری و سیستم ویپ را با استفاده از پروتکل اینترنتی (IP)، برقرار می‌کند. گیت‌وی دارای انواع مختلفی است: دیجیتال، آنالوگ و جی.اس.ام


کارت تلفن (ویپ)

یک کارت تلفنی، تماس‌های تلفن آنالوگ را به تماس‌های ویپ (VoIP) تبدیل می کند. کارت تلفن به تنهایی قابل استفاده نیست و باید در یک کامپیوتر (عنوان سرور) قرار گیرد. در صورت بروز هرگونه اختلال در ساختار شبکه، اتصال بین سرور ویپ و کارت تلفن از بین نخواهد رفت.


مرکز تماس (Call Center)

مرکز تماس آوا، یک نرم‌افزار مبتنی بر ویپ است که امکان راه‌اندازی یک مرکز پشتیبانی یا سیستم متمرکزسازی تماس‌های ورودی را برای کاربران فراهم می‌آورد. اصولا پردازش مربوط به تماس‌های ورودی و خروجی در یک مرکز تماس انجام می‌شود. یک مرکز تماس می‌تواند بین 10 تا 100 کارمند را دربر داشته باشد.

نرم‌افزار تلفن گویای آنلاین (DTS)

سیستم تلفنی فرآوا، با نام نرم‌افزار تلفن گویای آنلاین، نرم‌افزاری مبتنی بر وب است که با بهره‌ جویی از برخی از مهمترین ویژگی‌های فناوری ویپ امکاناتی مانند تلفن گویا، فکس، پیامک صوتی و صندوق صوتی را در قالب دفتر کار مجازی برای کاربران فراهم می‌سازد. جهت استفاده ازین سرویس می‌بایست به صورت حقوقی (شرکت ثبت شده) اقدام نمایید.

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به سایت فراداده می‌باشد