کاربرد خدمات ویپ برای یک فروشگاه اینترنتی


در سال‌های اخیر، تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در کشور ایران از ۹ هزار فروشگاه گذشته است؛ بدین معنی که شاهد رشد فزاینده‌ای از انواع فروشگاه‌های اینترنتی هستیم.

با بررسی چند فروشگاه اینترنتی معتبر و روش‌هایی که جهت ارتباط با مشتریان خود درنظر می‌گیرند و نحوه‌ی ثبت اطلاعات مشتریان دریافتیم که ساز‌و‌کارهایی که برای این منظور استفاده می‌کنند، فاقد روشی قانونمند و به‌روز هستند. برای نیل به این مهم، فرآوا، استفاده از ویپ را پیشنهاد می‌کند. بدین‌ترتیب، با توجه به خدماتی که با راه‌اندازی ویپ می‌توان به این نوع از فروشگاه‌ها ارائه کرد، نقش ویپ بسیار پررنگ خواهد شد.

در این مطلب به برخی از امکاناتی که کسب‌و‌کارهای اینترنتی با راه‌اندازی ویپ در اختیار خواهند داشت، مختصرا اشاره خواهد شد:
 
  • ارائه‌ی خدمات پس‌از‌فروش مناسب براساس کالاهای خریداری شده
  • هدایت تماس مشتریان براساس گروه‌بندی کالای موردنظر به کارشناسان فروش
  • ثبت درخواست مشتریان در ساعات غیر اداری توسط تلفن
  • ایجاد شرایط مناسب برای دورکاری کارشناسان فروش و صرفه‌جویی در منابع مالی
  • اطلاع از سوابق و اطلاعات افراد تماس‌گیرنده (نشانی، شماره‌تماس، کالاهای خریداری‌شده و مرجوع‌شده)
  • دسترسی به انواع مختلفی از گزارشات (عملکرد فروش فروشگاه و انواع گزارشات متفاوت دیگر)
  • امکان گسترش داخلی‌های مجموعه و افزایش پرسنل بدون نیاز به سیم‌کشی داخلی
  • ایجاد بستری مناسب برای پاسخ‌گویی به سوالات متداول مشتریان از طریق ویپ
  • و ...
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به سایت فراداده می‌باشد